Montesori filozofija, psiholoģija un bērna attīstība (on-line):- Cilvēciskās tendences
- 4 Attīstības posmi
- Uzsūcošais prāts
- Sensitīvie periodi
- Novērošana
- Sagatavotā vide
- Pieaugušā loma
- Brīvība un Disciplīna
- Normalizācija
Valoda:Kursa daļa, kas iepazīstina ar 3-6 gadus veciem bērniem piemērotiem vingrinājumiem runas un rakstu valodas attīstībai. Tā ietver kā sagatavošanos rakstīšanai un lasīšanai, tā pašu rakstīšanas un lasīšanas prasmju apguvi. Caur valodas bloka vingrinājumiem bērns attīsta arī savu pašapziņu un pašizpausmes prasmes sociālajā vidē. Uzsvars uz sarunvalodu un rakstu valodu ikdienas dzīves, stāstīšanas, kompozīcijas, literatūras, ģeogrāfijas, vēstures, bioloģijas, zinātnes, mūzikas, mākslas jomās, kā arī gramatikas, sintakses un lasīšanas analīzes funkcionālajiem aspektiem.
Maņu attīstīšanas aktivitātes:Šī kursa daļa iepazīstina ar tām aktivitātēm, kas Montesori pedagoģiskajā metodē ir pazīstamas, kā maņu attīstības vingrinājumi. Tie ir paredzēti, lai vadītu bērnu intelektuālā pasaules izpētes ceļā. Saturs ietver bērna pasaules klasifikācijas, problēmu risināšanas, lēmumu pieņemšanas un kritiskās domāšanas procesa attīstību. Šajā blokā ir iekļauti paplašinājumi mūzikas, ģeometrijas, ģeogrāfijas un botānikas jomās.
Matemātika:Šī kursa sastāvdaļa ir paredzēta bērna "matemātiskā prāta" attīstības izpētei. Kursa gaitā tiek demonstrētas Montesori aktivitātes, kas nodrošina sensoro pamatu ģeometrijai un algebrai.
Kultūra:Materiāli, kas paredzēti bērna radošās, muzikālās darbības veicināšanai. Izpratnei par dabu, ģeogrāfiju un zinātni.